Learndom

Learndom

2-3. nap: jetlag

2014. szeptember 15. - lajthabalazs

A pénteki egész napi ácsorgás, és a késői fekvés egy kicsit kiütött, szombaton ki sem mozdultam otthonról, haladtam a feladatok programozásával - nem elég gyorsan - és létfenttartottam. Ennek egyik eszköze a Nürnberger Rostbratwurst volt, salsa szósszal, és a szegény ember nachos-szával: vékonyra szelt piritóssal.IMG_20140913_143008.jpg

Vasárnap uszodába mentem. A budapesti viszonyokhoz képest Berlinben kevésnek tűnik az uszoda, de találtam egy szép olimpiai medencét alig több mint 2km-re a szállástól. Amikor a címhez értem, nem akartam hinni a szememnek. repülő csészealj hangár Berlinben, csak így szem előtt?

Velodrom_86599a.jpgRáadásul pont az uszoda helyén... Aztán megtaláltam az uszoda bejáratát, ahol elirányítottak a következőhöz, mert az Európabajnokság után csak holnap nyitnak. Mivel a vasárnapi program úszás volt, nem rettentem meg az újabb sétától, és 11:30-kor már bent is voltam a medencében. Az Alcsisziget után a 25m-es, 1.65 mély vízben kicsit úgy éreztem magam, mint a piaci haltankok pontyjai.

Hazafelé elfogyasztottam az első berlini Döneremet. A helyszín igényes török büfé, több asztallal. Az eladó miután jeleztem neki, hogy nem beszélek németül, sem törökül, udvariasan visszakérdezett, hogy akkor mi a fenét keresek itt. Nem tudom, hogy a büfére, vagy Berlinre gondolt-e, mindenesetre elengedtem a kommentet a fülem mellett, és kifizettem a Dönert. Mivel ez volt az első Dönerem, egy -10 +10-es skálán lőttem be, ahol a 0 a gyros a Móriczon.

IMG_20140914_131744.jpg

Hús: -7, ettem már rosszabbat is a műfajban, de nem sokkal. A hús nem hús volt, hanem  valami húskészítmény. Íze nem sok, állaga nem sok, nem volt megpirítva.
Zöldségek: -2 Bíztató volt hogy kockákra vannak vágva a zöldségek a magyaros egybe-paradicsomkarika helyett. Jobban eloszlik, jobban tölti ki a helyet. De ízetlen volt.
Szósz: -3 kizárólag csípett, ennél azért többet vártam.
Kenyér: +7: Az itteni Dönerek negyed-pitákba vannak csomagolva, amit előtte alaposan megpirítanak, finom ropogós lesz, és alapból is jobb íze van, mint az otthoni fakó pitáknak
Mennyiség: +3: Ha drágábban is, de emberesebb adagot adnak, a negyed pita szélesebbre nyílik, emiatt persze nehezebb enni, de jobban pakolható.
Összkép: -3: A szószt nem a zöldségekre, húsra öntötték, hanem a pitába kenték, a hús és a zöldség nem elegyedett. Jobban izlik az otthoni, joghurtos öntetben tocsogó gyros, ahol a hús szaftja átitatja a zöldségeket is. Hiába a nagyobb adag, ide nem térek vissza.

A kutatás a legjobb Dönerért tovább folytatódik.

A bejegyzés trackback címe:

https://learndom.blog.hu/api/trackback/id/tr786698437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása